domingo, 4 de junio de 2017

ARA MATEIX



Ara mateix vull expressar tot
Ara mateix sóc un home ple
Sóc el resultat d'una vida atzarosa
plena d' intensitat, de passió
i també de devoció.
Per els meus dies han passat coses
han passat dolors i amors
han passat alegries i tristeses
però la meva vida ha estat brillant
la meva vida m'ha donat tot.
Ara mateix vull riure com un nen
perquè he trobat el que tant volia
perquè la meva vida tornóse fantasia
perquè l'existència m'ha ensenyat a viure
amb l' alegria d'estimar i ser estimat.
Ara mateix estic content con tot
perquè han finalitzat els meus penúries
perquè he après a no fer cas a les bruixes
que volien trencar la meva alegria tan divina
que volien malmetre els petons que jo donava.
Ara mateix no tinc més reclams ni plors
ara mateix sóc l'home que volia
perquè he après a baratar la meva bogeria
perquè he canviat els meus caigudes per pujades
i així he après a quedar-me al cim, victoriós.
Ara he aconseguit oblidar les penúries d'antany
he tingut èxit acabant amb la pena i el dolor
Ara mateix he trobat a la dona estimada
he trobat la meva veritat, la meva dolçor i el meu amor
ara mateix sóc lliure a la fi, perquè ja he viscut ...!!!!

©Gustavo Bonelli
Todos los Derechos Reservados

No hay comentarios:

Publicar un comentario